Tiga Pemain Bintang Pergi Ke Madrid



Berikutan kempen buruk, yang telah menyaksikan mereka keluar dari perlumbaan dan Copa del Rey, Florentino Perez merancang perubahan. READ MADRID mempunyai £ 260million di bank kerana mereka melihat untuk merevolusikan barisan mereka pada musim panas, menurut laporan di Sepanyol.

James Rodriguez adalah "Galactico" yang terakhir menandatangani Los Blancos yang dibuat - dan itu kembali pada tahun 2014. Walaupun berjaya dalam Zinedine Zidane dalam tempoh dua musim lalu, kempen ini menjadi bencana dengan hanya Liga Juara-Juara yang bertahan. Dan laporan Marca Real Madrid akan menggunakan semua sumber mereka pada musim panas pada pemain baru.

Penyerang baru adalah keutamaan No 1, dengan kemungkinan Cristiano Ronaldo, dan Karim Benzema dijangka, meninggalkan pada akhir musim.

Harry Kane dianggap pilihan pertama mereka, walaupun sukar untuk memberi hadiah kepada lelaki England dari Tottenham, manakala Neymar adalah impian untuk Florentino Perez. Neymar kekal sebagai sasaran utama untuk Florentino Perez di Real Madrid Real Madrid juga melihat sasaran jangka panjang Robert Lewandowski dan Eden Hazard.

Walaupun Keylor Navas melakukan sedikit kesilapan dalam gol, Los Blancos akan mahu penyekat nama besar baru. David De Gea telah menjadi lelaki yang mereka cari selama bertahun-tahun, tetapi Manchester United telah teguh.

Sementara Thibaut Courtois adalah satu lagi pilihan.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tiga Pemain Bintang Pergi Ke Madrid"

Posting Komentar